Susisiekti su „Telia“ yra lengva ir patogu, nes ši telekomunikacijų įmonė siūlo įvairius kontaktų kanalus tiek privatiems, tiek verslo klientams. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindinius būdus, kaip galite kreiptis į „Telia“ dėl pagalbos ar konsultacijų.
Klientų aptarnavimo telefonai
„Telia“ klientai gali skambinti trumpuoju numeriu 1816 iš „Telia“ mobiliojo ryšio tinklo. Jei skambinate iš kito operatoriaus ar šalies, telefonas yra +370 6418 1816. Šie numeriai veikia visą parą, todėl bet kada galite gauti reikiamą pagalbą.
Interneto pagalba
Jei norite greitai susisiekti su „Telia“ specialistais internetu, galite naudoti pokalbių funkciją svetainėje www.telia.lt. Čia, prisijungę prie savo paskyros, galite pateikti užklausas, sekti jų būseną ir gauti atsakymus realiuoju laiku.
Telia salonai
„Telia“ turi platų salonų tinklą visoje Lietuvoje, kur galite apsilankyti asmeniškai. Salone konsultantai padės jums išspręsti problemas, parinks reikiamus paslaugų planus ar padės įsigyti naują įrangą. Salonų adresus rasite čia.
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip pat „Telia“ svetainėje yra išsamus DUK skyrius, kuriame rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Tai gali sutaupyti jūsų laiko, ieškant atsakymų į paprastus klausimus.
Išvada
„Telia“ teikia įvairias galimybes klientams susisiekti ir gauti reikalingą pagalbą. Naudodamiesi pateiktais kontaktais, galėsite operatyviai spręsti susidariusias problemas ar gauti reikalingą informaciją.