Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos yra pagrindinė institucija, reguliuojanti migracijos procesus šalyje. Nuo 1992 m. ši įstaiga atsako už vizų išdavimą, imigraciją, prieglobstį, pilietybės klausimus ir asmens dokumentų tvarkymą.
Pagrindinės paslaugos ir funkcijos
Migracijos departamentas teikia platų paslaugų spektrą, pradedant nuo nacionalinių vizų išdavimo ir baigiant piliečių konsultavimu dėl pilietybės įgijimo. 2024 m. kovo mėn. departamentas pristatė keletą svarbių pokyčių, siekiant palengvinti paslaugų gavimą ir pagerinti klientų aptarnavimą. Viena iš naujovių – galimybė užsakyti asmens tapatybės kortelę ypatingos skubos tvarka be išankstinio vizito laiko rezervavimo.
Naujausi pokyčiai ir atnaujinimai
Nuo 2024 m. balandžio mėn. Kaune pradėjo veikti naujas klientų aptarnavimo padalinys, kuris yra įsikūręs Baltų prospekte. Šis padalinys leidžia gyventojams gauti reikiamas paslaugas greičiau ir efektyviau.
Be to, migracijos departamento interneto svetainėje (migracija.lt) atnaujinta informacinė sistema MIGRIS, kuri padeda piliečiams lengviau tvarkyti dokumentus ir užsakymus. Sistema yra pritaikyta naudoti su Google Chrome ir Mozilla Firefox naršyklėmis.